HTML

Tr2010

utazás Törökországban 2010.

Friss topikok

  • bulentsimsek: Selam János! Umarim gezi cok eglenceli geciyordur. Keske sen gitmeden önce haberim olsaydi ve seni... (2010.04.25. 13:02) Törökországi utazás 2010 - 1.
  • tilavenka: Na gyere csak vissza! Ne feledd a sok, nagy, és leginkább drága ajándékot amit hoznod kell!! Jó ... (2010.04.24. 18:35) Törökország 3.

Linkblog

Archívum

Törökorszag - 5.

2010.05.01. 13:02 olahjan

2010.04.27. (kedd)

Reggeli, majd: elsö ajandek kiosztasa. Szerencsemre a celszemely ideiglenes szallasomtol csak kb. 10 percre lakott. Meglatogattam, es attöltöttem usb-re az elsö kepeket. Aztan tettem egy utazast a mertoval, mely kb. annyit hosszabbodott legutobbi Istanbuli tartozkodasom ota (vagyis: egy év alatt), mit amennyi metrot all szand:ékban épiteni Kelenföldtöl a Keletiig. Es hajlektalan nem volt, am ''gorilla'' annal több. Nem sok, de mindig volt biztonsagi szemelyzet.

Aztan probaltam a regi telefonszamom visszaszerezni. Egy eve nem hasznalatam a TÜRKCELL-vonalam, megprobaltam feleleszteni. Nem sikerült, mert eppen nem volt ott a gyakorlott fönök. (Elöleg a szerdai nap történéséböl: kb. 10 perc alatt varakozassalegyütt renovaltak a szamomat, s ez 5 TL-ba (kb. 650 Ft-ba) került.)

Aztan megnezegettem regi csaladi fotokat a haziaknal; azért furcsa volt 80 éves embereknek felolvasni neveket, melyeket nem tudtam elöre. Merthogy - arab irassal keszültek meg a kepeslapok hatoldalan az informaciok. (Irasreform elöttiek.)

Aztan este lementem Kabataşba, folytatni a barati talalkozokat. İtt sikerrel ettem kétféle halat; ha jol emlekszem, egyik cupra, a masik levra volt.) Az este kis Taksim-beli kirandulassal zarult, s éjfél sem volt, mar otthon voltam.

Az idö még mindig csodaszép volt, semmi esö, csak enyhe szellö. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tr2010.blog.hu/api/trackback/id/tr921966405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása